.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی پردیس بین‌الملل دانشگاه کشاورزی ساری
شمال نيوز : رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از راه اندازی پردیس بین الملل این واحد دانشگاهی در سالجاری خبر داد.
به گزار ش مهر، کریم سلیمانی ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت هفته پژوهش ویژه اساتید و طلاب اظهار داشت: دانشگاه برای راه اندازی پردیس بین الملل برنامه ریزی کرده است که بخشی از هزینه آن از طریق شهریه دانشجویان تأمین خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری درپردیس دانشگاهی خود برای سال91 در دوره دکتری تخصصی و ارشد، دانشجو می پذیرد.

سلیمانی ادامه داد: پذیرش دانشجو در سه رشته دکتری تخصصی از طریق آزمون سازمان سنجش و چهار رشته کارشناسی ارشد از طریق مصاحبه انجام می پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: رشته های مورد پذیرش در مقطع دکتری، دکتری تخصصی مهندسی آبخیزداری، آبیاری و زهکشی وعلوم دامی- تغذیه دام و طیور از رشته های مورد پذیرش در مقطع دکتری است.

سلیمانی گفت: برای ورودی های سال91 شهریه تحصیلی برای هر نیمسال تحصیلی دوره دکترای تخصصی شش میلیون و سیصد هزار تومان است.

وی بیان داشت: رشته های مهندسی آبخیزداری، آبیاری و زهکشی، علوم دامی- تغذیه دام و طیور و بیماری شناسی گیاهی نیز از رشته های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است که شهریه آن برای هر نیمسال تحصیلی برای ورودیهای سال91، سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان است.

سلیمانی گفت: مجامع دانشگاهی باید جریانات انحرافی را تحلیل و پیش بینی کنند این جریانات در آینده به چه سمتی می روند و جامعه را در امان نگه دارند.

این مقام مسئول بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه بحث کلیدی و اساسی است و بزرگان حوزه و دانشگاه آن را تبیین کنند و فرصت تحقق آن را مهیا کنند.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1391
دكتر سليماني افتخاري براي مازندران است از زحمات ايشان بي نهايت تشكر مي شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.